עובדי ניקיון לניקיון כיתות

זוכרים את הרגעים בילדות כשביקשו מאיתנו להרים את הכיסאות בסוף יום הלימודים? ובכן, סביר להניח שידעתם שלא ביקשו מאיתנו את זה כדי שהכיתה תיראה יותר יפה כשאף אחד לא נמצא, אלא ביקשו כדי שלעובדי הניקיון שיגיעו מאוחר יותר יהיה יותר קל לנקות את הכיתה.

עובדי ניקיון לניקיון כיתות יש בכל בית ספר, עובדי הניקיון יכולים להיות עובדים כחלק מבית הספר והם מקבלים משכורת ישירות מבית הספר, ויש עובדי ניקיון שבאים בכל יום מטעם חברת הניקיון שאיתה עובד בית הספר.

עובדי הניקיון מקבלים תכנית מסודרת לניקיון בית הספר. זאת לאחר שהוכנה תכנית עבורם המפרטת את שלבי העבודה, את המקומות שצריך לנקות, את הזמנים ואת סוגי עבודות הניקיון שצריך לבצע. עובדי הניקיון לא מגיעים ומחליטים בעצמם מה צריך לנקות ומתי, אלא הכל מתוכנן על מנת שהניקיון יהיה הכי יעיל ושבית הספר ייראה במיטבו כמה שיותר.

ניקיון כיתות

להעסיק עובדי ניקיון  או לשכור שירותים מחברת ניקיון?

השאלה האם להעסיק עובדי ניקיון בבית הספר או לשכור את שירותיה של חברת ניקיון היא שאלה לגיטימית, אך התשובה תהיה לשכור את שירותיה של חברת ניקיון, וזאת מכמה סיבות.

  • הניסיון הרב של חברת הניקיון ייעל את העבודה
  • כשעובדי הניקיון לא יכולים להגיע מסיבות מסוימות הן יוחלפו בעובדים אחרים
  • כל מוצרי הניקיון יסופקו על ידי חברת הניקיון
  • אין צורך לדאוג לתנאים ולמשכורת, הכל נעשה במרוכז מטעם חברת הניקיון

ועוד הטבות רבות שיגרמו לכם להעדיף עובדי ניקיון מטעם חברת הניקיון שינקו את הכיתות, המסדרונות ורחבת בית הספר, מאשר לקבל שירותי ניקיון לבתי ספר מעובדי ניקיון באופן פרטי.