שירותי ניקיון חניונים

לחניונים בארץ יצא שם די רע בכל הקשור לניקיון. ניתן לראות חניונים רבים שלא מקפידים על הניקיון וחבל מאוד שכך. עצם כך שהגעת לדף זה סימן שיש לך חניון ושאכפת לך מהניקיון של החניון שלך, אז אל דאגה, אתה בידיים טובות.

מה כלול בניקיון חניונים?

בחניונים עוברות כל יום מכוניות רבות וההזנחה לעתים גדולה מאוד. שמנים רבים מתפזרים על רצפת החניון והאבק מטפס על הקירות. בחברת מבנים נועם אנחנו דואגים לך לכל צרכיך ומבחינת ניקיון אתה יכול להיות בראש שקט. בין היתר, אנחנו מבצעים ניקיון של החניון בפרטים הבאים:

  • ניקיון אבק ופיח
  • שימוש בחומרים איכותיים להסרת שומנים
  • ניקיון קירות ועמודים
  • ניקיון צינורות וספרינקלרים
  • ועוד… (תגידו לנו מה אתם צריכים – ואנחנו נדאג לספק!)

ניקיון חניונים

מומחים בניקיון

ניקיון חניונים, עצם היותם חניונים ולא בתים או עסקים, לא אומר שיש צורך להזניח את המקומות האלו יותר. החניונים זקוקים לניקיון בדיוק כמו שאר המבנים ולכן אנחנו מקפידים עליהם קלה כבחמורה. אנחנו נדאג לשלוח לכם עובדי ניקיון שעברו הכשרה מתאימה לניקיון סוגים שונים של משטחים, הם יגיעו עם הכלים הטובים והמקצועיים ביותר ועם החומרים האיכותיים והטובים ביותר בשבילכם ואנחנו נסדר את העבודה בצורה כזאת שאתם תהיו מרוצים.

לא מדובר רק בניקיון – אלא גם באחזקה

אמנם ניקיון זהו חלק חשוב, אך לעתים צצות כל מיני לקויות תחזוקה שיש צורך לפתור אותם, אך כשאין מי שיטפל ויתחזק את החניון, בעיות אלו נפתרות בדרך כלל לאחר זמן רב. בין היתר, אנחנו מבצעים לא רק שירותי ניקיון אלא גם שירותי אחזקה וניהול ואנחנו יכולים לדאוג לבקרה ומעקב על החניון שלכם ולדאוג לכך שכשצצה בעיה כמו נורה שרופה, דלק חורקת ואפילו בעיות חשמל מורכבות יותר – אנחנו נטפל ונתחזק באופן שוטף.

כל מה שתרצו שנעשה לכם בתחום הניקיון והאחזקה – אפשרי בהחלט. פנו אלינו עם הדרישות שלכם בנוגע לניקוי חניונים או רק לשיחת ייעוץ ואנחנו נכווין אתכם לקבלת אפיון או הצעת מחיר לפי צרכיכם. צרו קשר